Dziś samoistnie pękła w moim zbiorniku grzałka Elite 100w z termostatem. Całe szczęście po powrocie z pracy od razu to zauważyłem i niezwłocznie usunąłem ją z akwarium, zapobiegając terapii szokowej której moje rybki mogłyby nie przeżyć. Grzałka jest objęta (jak wynika z napisu na opakowaniu) 2 letnią gwarancją i dołączona była do niej karta gwarancyjna. Posiadam paragon zakupu ze sklepu, oraz ową kartę. Zastanawiam się jednak czy gwarancję powinien uwzględnić sklep, jako sprzedawca (grzałka była częścią zestawu, nie osobno zakupionym produktem i nie objęta promocją), czy producent. Drugie rozwiązanie moim zdaniem byłoby czasochłonne i mogłoby nie odnieść skutku, dlatego sądzę, że takie sprawy powinien załatwiać sklep z producentem, lecz mogę się mylić, jak sądzicie? Mieliście taki przypadek?
Druga kwestia.W pokoju temperatura utrzymuje się w granicach 21-19 stopni. Mam na zapasie niestety tylko grzałkę Aquael 25W z termostatem. Czy na okres około tygodnia mogę ją w zastępstwie umieścić w 60 l zbiorniku? Z góry dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam serdecznie!
