Jak wygląda holender ( akwa ) ??? ma dużo roślin. Jakich??? czy ode muszą być takie a nie mogą być inne??? i wszystko inne.
Jakby to powiedzieć?... bardzo podoba mi sie holenderskie akwa ale szczerze to nie wiem nawet "kapki" o nim. innym słowem jestem zielona.
Chciała bym założyć to akwarium ale nie wiem jak.
Pomóżcie mi. Chcę wiedzieć wszystko na ich temat.
PS. Jakie ryby??? a w ogóle mogą być ryby??? a nie lepiej same krewetki????
Holender
Moderator: ModTeam
-
- Akwarysta
- Pojemność akwarium: 174
- Imię: Micha³
Re: Holender
holendra chyba ma Slanter.
Na takie akwarium trzeba mieć dużo doświadczenia. Szczerze mówiąc wątpię żebyś z powodzeniem założyła holendra.
Na takie akwarium trzeba mieć dużo doświadczenia. Szczerze mówiąc wątpię żebyś z powodzeniem założyła holendra.
112l roślinne - HM, HC, rotala rotundifolia, didiplis diandra, blyxa japonica
30l mcharium - erect moss, fontinalis antypyretica, flame moss, spiky moss oraz riccia sp. Dwaft
25l mcharium - taiwan moss, peacock moss, fissidens fontanus oraz subwassertang i riccardia chamedryfolia
7,5l - stringy moss
Pozdrawiam, Michał Danielczyk
30l mcharium - erect moss, fontinalis antypyretica, flame moss, spiky moss oraz riccia sp. Dwaft
25l mcharium - taiwan moss, peacock moss, fissidens fontanus oraz subwassertang i riccardia chamedryfolia
7,5l - stringy moss
Pozdrawiam, Michał Danielczyk
- Kazio
- Akwarysta
- Pojemność akwarium: 0
- Imię: Kazio