Holender

Piszta co chceta ;)

Moderator: ModTeam

Awatar użytkownika
natimati
Stały bywalec
Pojemność akwarium: 112
Imię: Natalia
Kontakt:

Holender

Post autor: natimati » 2008-01-19, 15:36

Jak wygląda holender ( akwa ) ??? ma dużo roślin. Jakich??? czy ode muszą być takie a nie mogą być inne??? i wszystko inne.

Jakby to powiedzieć?... bardzo podoba mi sie holenderskie akwa ale szczerze to nie wiem nawet "kapki" o nim. innym słowem jestem zielona.

Chciała bym założyć to akwarium ale nie wiem jak.

Pomóżcie mi. Chcę wiedzieć wszystko na ich temat.

PS. Jakie ryby??? a w ogóle mogą być ryby??? a nie lepiej same krewetki????

Danio12345
Akwarysta
Pojemność akwarium: 174
Imię: Micha³

Re: Holender

Post autor: Danio12345 » 2008-01-19, 15:45

holendra chyba ma Slanter.

Na takie akwarium trzeba mieć dużo doświadczenia. Szczerze mówiąc wątpię żebyś z powodzeniem założyła holendra.
112l roślinne - HM, HC, rotala rotundifolia, didiplis diandra, blyxa japonica
30l mcharium - erect moss, fontinalis antypyretica, flame moss, spiky moss oraz riccia sp. Dwaft
25l mcharium - taiwan moss, peacock moss, fissidens fontanus oraz subwassertang i riccardia chamedryfolia
7,5l - stringy moss
Pozdrawiam, Michał Danielczyk

Awatar użytkownika
Kazio
Akwarysta
Pojemność akwarium: 0
Imię: Kazio

Post autor: Kazio » 2008-01-19, 16:30