Wysokie sześciokątne akwarium ok 60L

Nie wiesz jakie rybki wpuścić np. do 50l akwarium? W tym dziale możesz uzyskać porady jaka obsada była by najlepsza.

Moderator: ModTeam

elektronik120
Nowicjusz
Pojemność akwarium: 60
Imię: Damian
Kontakt:

Wysokie sześciokątne akwarium ok 60L

Post autor: elektronik120 » 2008-03-21, 22:27

Witam w akwarystyce jestem konpletnym laikiem. Niedawno nabylem akwarium wysokie, sześciokątne ok 60 L. Juz wiem ze to nie byl dobry wybor no ale...
A wiec jesli juz jest to chciałbym je jakoś urządzić żeby to za czymś wyglądało :-)
Troche się pospieszyłem i akwarium juz funkcjonuje. Na dno dałem trochę żwirku (pomyślałem, że przyda się do roślinek) a górna warstwa to takie kamyszki o grubości ok 3 mm zakupione w sklepie no i kilka większych kamieni dla ozdoby. Mam też mały korzeń. Rybki jakie posiadam to 5 miedzików, 2 neony inessa (było więcej ale nie wiem czemu po kilku dniach zdechły) i 3 żałobniczki (z tego co wyczytałem to nie mogą być w takim małym akwarium no ale jeśli juz kupilem...)
I teraz planuje dokupić jeszcze kilka miedzików bo bardzo mi się podobaja, kilka neonków i może kilka hokejowek, co wy na to?
No i mam problem jakie wybrać rośliny bo jest to wysokie akwarium, oświetlenie dołączone z zestawem, więc raczej nie najlepsze (świetlówka chyba 11W), a więc jaka roślina przyjęłaby się w takich warunkach i w miarę dobrze wyglądala w takim akwarium.

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
chudy321
Akwarysta
Pojemność akwarium: 240
Imię: Mateusz
Kontakt:

Re: Wysokie sześciokątne akwarium ok 60L

Post autor: chudy321 » 2008-03-22, 09:59

Posłuchaj
Oddaj te ryby do zoologa i zacznij wszystko od nowa...